08 January 2010

Workshop : Anggun Profesional & Kejayaan Anda
Date : 14 Feb 2010
Tempat : Desa Melawati
Yuran : RM150 (ahli), RM180 (bukan ahli)

* Makan & Minuman di sediakan (3kali)


ADAKAH ANDA PERNAH BERTANYA SOALAN-SOALAN BEGINI?
• Saya baru sahaja bekerja, bagaimana perlu bergaya agar penampilan tampak serius dan professional?
• Saya perlukan panduan baru dalam bergaya dan berpenampilan. Tapi bagaimana caranya?
• Saya sering dikritik oleh rakan-rakan dan majikan mengenai gaya saya. Semuanya serba tak kena!
• Saya mahu bergaya, tapi baju-baju cantik harganya mahal. Saya takut lari bajet bila berbelanja.
• Badan saya gempal dan berisi, bagaimana nak bergaya?
• Badan saya terlalu kurus, pakai apa pun nampak sekeping.

Jika anda sering atau pernah bertanyakan diri sendiri sepertimana soalan-soalan di atas, bengkel ini adalah buat anda! Bengkel ini khusus buat semua wanita yang mahukan imej anggun jelita, serta mempunyai personaliti peribadi yang menarik dan professional!

Selain mengetahui kaedah bagaimana menjelmakan persona diri, anda juga akan didedahkan dengan tips dan kaedah meningkatkan reputasi dan rasa hormat orang lain dan diri.

HURAIAN KURSUS / COURSE DESCRIPTION

Kursus ini menyediakan gambaran keseluruhan mengenai imej professional dan kepentingannya dalam meningkatkan perkembangan karier seseorang individu. Antara topik-topik yang akan dikupas adalah imej professional, penampilan secara professional, pakaian yang sesuai dengan ciri-ciri professional, etiket dan tingkah laku seorang professional, tingkah laku individu, berkomunikasi secara professional dan juga pembangunan imej secara professional.

Module

1. FESYEN, IMEJ DAN GAYA / FASHION, IMAGE AND STYLE
2. IMEJ UNTUK WANITA / FASHION FOR WOMEN
3. ANALISIS WARNA / COLOUR ANALYSIS
4. ETIKET PROFESSIONAL/PERNIAGAAN /BUSINESS/PROFESSIONAL ETIQUETTE

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Pendaftaran Ahli - RM15 sahaja.

Person In Charge : FieNa Tomei - 013-2673872, Sue Lan : 013-2547397, Wan Nur Batini - 019-317 2680 atau emailkan kepada : sefitrah@gmail.com

0 comments: