14 October 2011

Kini Aku Kembali..

Setelah lama rasanya aku menyepikan diri dengan pelbagai tugasan.. dan akhirnya aku kembali ke Kuala Lumpur untuk ke sekian kalinya. Dan kali ini aku harapkan sesuatu keajaiban berlaku.. Aku perlu bangkit selepas beberapa kali jatuh merudum.. uhuks..

Kali ini aku membuka langkah dengan dada yang agak lapang sedikit, walaupun masih ada yang tersangkut. Tapi kata orang bukan nama manusia jika tidak di uji dengan pelbagai rintangan. Apapun kali ini aku tidak la membawa banyak pembaharuan, mungkin sedikit sahaja kot. Rentetan lalu masih membanyangi kehidupan hari, langkah masih tergagap-gagap. Cuma sekarang aku mampu tersenyum lebih lebar dari dulu.. kini hati aku boleh kembang dari dulu.. aku harapkan cinta yang ku cari, kebahagiaan yang aku cari... telah aku temui...

Terima kasih kepada rakan2 yang banyak membantu dan mendorong aku untuk terus bangun... Walaupun ngan abg firr masih ada yang tersangkut.. segan pun ada.. tapi apakan daya.. aku perlukan masa, budi mu tetap ku kenang...

Thanks 4 everything...

0 comments: