03 April 2012

I'm Back Again !

Uii Lama betul tak menyinggah di teratak buruk ini. Alhamdulillah.. dah going thru beberapa episod dalam hidup kini saya kembali lagi cuba unuk menyinari hari. Ingat lagi kata-katanya "All Is Well" saya tahu dia petik dalam cerita 3 idiot.. Insyallah semuanya akan bertambah ok. opss.. apa cerita ni?


Kini saya kembali lagi, masih berpijak di bumi nyata dengan bantuan yang Maha Esa yang memberikan kekuatan dan sokongan dari semua pihak termasuk dia. Kali ini saya berazam dengan lebih yakin untuk berdiri tegak dan gah. Cuba untuk tidak goyah lagi dengan orang yang suka manipulate cerita dan keadaan. Say NO pada yang mementingkan diri sendiri. Bukan saya nak mementingkan diri tapi anda yang membuatkan saya berkeadaan begini. Thanks kerana menyedarkan saya hakikat 'mulut manis' 'baik depan je' dan lain-lain.

Erm.. agak lama saya tinggalkan perjalanan hidup yang selama ini saya cuba canaikan.. kini saya akan kembali lagi.. insyallah...

0 comments: